Ready to go - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Lieke en Dominique - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Lieke en Dominique - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Dominique

02 Oktober 2017 | Nederland, Geleen

Hier zitten we dan... de laatste avond hier in Nederland met z'n tweetjes op de bank. We hebben net geproost op een goeie reis. Na maanden van voorbereiden hebben we zojuist de laatste hand gelegd aan het inpakken van de backpack. Beide tassen 13 kg schoon aan de haak. We zullen vast te veel hebben meegenomen, maar ach we zullen het ervaren. We willen iedereen bedanken die het afgelopen jaar met ons heeft meegeleefd. Alle lieve kaartjes, appjes en lieve woorden nemen we mee op reis. Morgen vliegen we naar Chiang Rai met een tussenstop in Bangkok. Voor nu gaan we nog even genieten van ons kikkerlandje. Weltruste!

• 02 Oktober 2017 - 22:28

Tinie:

Hey meiden, proost op jullie reis. Tot morgen

• 03 Oktober 2017 - 05:52

Inge:

Hoi dames!
    Hele goede reis gewenst en geniet er van samen!
    Groetjes Inge

• 03 Oktober 2017 - 16:14

Jerry En Truus:

Meisjes een fijn reis en tot schrijfs.
    Groeten Truus en Jerry

• 04 Oktober 2017 - 20:52

Marion:

Hoi dames, een heel mooie reis wens ik jullie nogmaals en ik kijk uit naar jullie reisbelevingen. Top!!!

Tags: Spannend!